El Grup d’Urgències i Emergències del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona ha emès un comunicat on “reconeix, agraeix i felicita” les infermeres i infermes del SEM que van participar en l’atenció a les víctimes dels atemptats de Barcelona i Cambrils.
El grup d’Urgències i d’Emergències del COIB també vol destacar la professionalitat i capacitat tant assistencial com d’organització i lideratge de les Unitats de suport Vital Avançat Infermer (SVAi), en uns moments on les primeres intervencions realitzades per les infermeres van demostrar la seva gran professionalitat i expertesa.
Tant les infermeres del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i les del Cos de Bombers de l’Ajuntament de Barcelona van tornar a demostrar la seva gran professionalitat i aquesta vegada en unes condicions especialment difícils.
Tant l’Esther com l’Octavi, ens adherim a aquest comunicat. Ens sentim especialment orgullosos de formar part d’un grup de persones com les que formen totes i tots els professionals del SEM. El veritable cor i motor del cos d’emergències al que pertanyem.
No canvieu mai, perquè tansols amb aquest esperit podrem canviar les coses per a conrear un futur millor.
Podeu consultar aquí el comunicat del COIB