El SEM ha publicat aquesta tarda el llistat provisional d’admesos i exclosos per a la fase de concurs extern.
Aquest és un llistat de requeriment de documentació. Indica, per a cada un dels aspirants, els documents que manquen i cal acreditar abans de les 24:00 del 15/3/2017.
Es pot obtenir tota la informació i descarregar el llistat i el document per acreditar documentació obligatòria a la web del SEM. Anar a la web del SEM aquí.
Aquí us pengem els documents per a la seva descàrrega directa (enllaç directe a SEM):
Llistat provisional admesos/exclosos
Model full per acreditar documentació obligatòria
Adverteixen que:
- Només s’admetran els documents que hagin estat sol·licitats en la llista de “Documentació per esmenar”, publicada el dia 13 de març 2017.
- No es pot aprofitar aquesta fase “d’esmenes” per substituir o ampliar documentació de mèrits posteriors a 20 d’octubre 2016.
El SEM posarà un servei d’atenció telefònica a partir de les 8:30 del dimarts 14. Us recomanem que hi contacteu si teniu cap dubte sobre el requeriment de documentació o si teniu dubtes sobre el procés de concurs.
Quedem a la vostra disposició.